poniedziałek, 4 sierpnia 2014

PLAN PIELĘGNACJI WŁOSÓW SIERPIEŃ 2014- WALKA O PIĘKNE WŁOSY



Postanowiłam wprowadzić na blog nową serie poświęconą walce o piękne włosy. Pielęgnacja włosów to sprawa, na której najbardziej mi zależy zaraz po pielęgnacji twarzy i walki z delikatnym trądzikiem. Włosomaniaczką jestem już od około dwóch lat, świadomą-od krótkiego czasu. Nadal nie wiem co odpowiada moim włosom i cały czas uczę się na błędach. Mam nadzieje, że ten plan pomoże mi dojść do obranego celu. Moje włosy to chyba najcięższy typ włosów- wysokoporowate, falowane, suche i puszące się. Dziewczyny posiadające taki typ włosów dokładnie wiedzą o czym mówię. O moich włosach postaram się dokładniej opowiedzieć w mojej włosowej historii, którą postaram się niebawem zamieścić. Po stwierdzeniu, że z moimi włosami już nic nie da się zrobić, postanowiłam jeszcze raz zawalczyć. Mam nadzieje również, że i blogosfera mi ją trochę ułatwi.


MYCIE: 
______________________________________

W tym miesiącu postawie na mycie odżywką. Posłuży mi do tego balsam z aloesem jedwabiem Mrs potter’s. Nie zapomnę również o szamponie Babydream oraz Facelle stosowanym jedynie na skalp –od czasu do czasu lecz nie za często. Do oczyszczenia włosów użyje Barwy- szamponu piwnego.

ODŻYWIANIE:
______________________________________
Jako, że moje zbiory kosmetyczne powiększą się o kosmetyki rosyjskie, prawdopodobnie postawie na 
marokańską maskę Planety Organici. Drugim produktem będzie maska /odżywka posiadająca w składzie humektanty, proteiny.


OLEJOWANIE:
______________________________________
W tym miesiącu dam szanse olejowi winogronowemu oraz olejowi z pestek arbuza. Postaram się je nakładać przed każdym myciem- dwa razy w tygodniu na minimum 3 godziny.

ZABEZPIECZANIE KOŃCÓWEK:
______________________________________
Jak zawsze będzie to serum Green Pharmacy plus olej arganowy bądź olej z pestek arbuza. W planach mam również podcięcie zniszczonych części włosa.

SYTUACJE AWARYJNE:
______________________________________
W tym wypadku postawie na puder Babydream bądź suchy szampon Batiste .


A jak wyglądają Wasze plany na ten miesiąc?

4 komentarze:

  1. Plan idealny, ja jednak nie umiem trzymać się planów, używam produktów do pielęgnacji i mycia wedle zachcianek :)
    O wspomnianej przez Ciebie marokańskiej masce Planety Organici czytałam same pozytywne opinie, muszę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również ciężko trzymać się planu, dlatego tez stwierdziłam ,że opublikowany tutaj bardziej utrzyma mnie w ryzach :)

      Usuń
  2. nie potrafię być niestety systematyczna w pielęgnacji włosów, ale może podpatrzę u Ciebie sposób mycia o ile dobrze zrozumiałam... skalp i same włosy myjesz innymi produktami?

    OdpowiedzUsuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...