czwartek, 17 kwietnia 2014

KORUND Z ZSK-DOMOWA MIKRODERMABRAZJA ,NAJLEPSZY PEELING POD SŁOŃCEM




Jeśli szukacie naprawdę dobrego produktu, który poradzi sobie ze starciem martwego naskórka oraz dogłębnym oczyszczeniem Waszej skóry twarzy czy też ciała, zachęcam Was do zapoznania się z tym oto produktem- królem wśród zdzieraków.




OPIS PRODUCENTA:
______________________________________

„Korund [..]Znajduje zastosowanie w profesjonalnych gabinetach kosmetycznych a także w domowych peelingach. Systematyczne stosowanie peelingów zwiększa wchłanianie substancji czynnych przez skórę, pobudza mikro-krążenie, oczyszcza i wzmaga odnawianie skóry. Efektem regularnego stosowania peelingów jest pogrubienie się warstw żywych komórek skóry, natomiast cieńsza staje się warstwa rogowa. Peeling mechaniczny pobudza mikrokrążenie skórne i dotlenia skórę. Wyrównuje się koloryt skóry. Skóra staje się bardziej elastyczna i gładsza.”

INCI Alumina

Za pomocą korundu usuwamy mechanicznie- ścieramy wierzchnią warstwę skóry, głównie obumarły naskórek. Usunięcie tej warstwy skóry powoduje pobudzenie do szybszego wzrostu i odnowy warstwy naskórka, oraz pobudza do wzrostu komórki warstw głębszych.

Peeling powinien być stosowany regularnie 1-2 razy w tygodniu. Oprócz dobroczynnych skutków peelingu opisanego powyżej bardzo ważną rolą tych zabiegów jest przygotowanie do dalszych zabiegów. Usunięcie obumarłego naskórka i odblokowanie porów znacznie poprawia wchłanianie aktywnych substancji zawartych w preparatach kosmetycznych i zwiększa skuteczność ich działania.


Przykładowe zastosowanie korundu:

z kwasem hialuronowym 1% - do 30 ml porcji kwasu hialuronowego dodać około 5 ml korundu

z olejem - do 30 ml porcji wybranego oleju dodać około 5 ml korundu

z żelem do mycia ciała - do 30 ml porcji wybranego żelu dodać około 5 ml korundu

Otrzymany produkt należy dokładnie wmasować w skórę twarzy/ciała i następnie spłukać.

OPAKOWANIE:
______________________________________

Produkt zamknięty jest w zgrabnym, przezroczystym słoiczku z białą zakrętka. Opakowanie nie sprawia problemu. Słoiczek jest szczelny i odpowiednio chroni produkt. Opakowanie wykonane jest z plastiku więc nie ma obaw, że zbije się podczas upadku.


KONSYSTENCJA:
_____________________________________

Jest to biały, drobno zmielony proszek złożony z malutkich, mieniących się kryształków, choć niepozorne, są w stanie wykonać porządny peeling.




ZAPACH:
_____________________________________
Bezzapachowy


POJEMNOŚĆ:
______________________________________

200g-8,90zł
Dostępny również w wersji 1,7 kg-31,90zł


KORUND SPRAWDZI SIĘ U OSÓB:
______________________________________

- z zanieczyszczeniami skóry,
-z zaskórnikami,
-z rozstępami, cellulitem,
-z rozszerzonymi porami,
-z bliznami oraz przebarwieniami,
-potrzebujących oczyszczenia twarzy oraz jej regeneracji,
-szukających naturalnego peelingu,


KORUND ODRADZANY JEST OSOBOM:
______________________________________

-posiadającym naczynka,
-z wrażliwą i bardzo delikatna skórą,
-przy silnym trądziku(ropne zmiany),
-z uszkodzeniami(przerwaniem )naskórka,
-z nowotworami,
-zaraz po zabiegach chirurgicznych,



JAK KORUND SPRAWDZIŁ SIĘ U MNIE:
______________________________________

Na początku obawiałam się działania tego produktu na mojej mieszanej cerze, jednak postanowiłam go wypróbować.Produkt ten spisał się naprawdę świetnie.Pozornie delikatne kryształki są w stanie wykonać naprawdę bardzo mocny peeling, dlatego trzeba się z nimi obchodzić ostrożnie i z wyczuciem. Aby oczyścić dogłębnie twarz, wystarczy bardzo delikatny masaż skóry. Po wykonaniu takowego masażu, skóra jest dogłębnie oczyszczona i niesamowicie gładka. Świetnie radzi sobie z suchymi skórkami na twarzy a także z bliznami oraz przebarwieniami. Wymiata zaskórniki znajdujące się na nosie, pory wokół nosa oraz na policzkach są wyraźnie bardziej oczyszczone. Sprawia, że skóra staje się elastyczna i dobrze przygotowana do kolejnych zabiegów. Korund również nieprzeciętnie radzi sobie z zaskórnikami znajdującymi się na plecach czy nawet z cellulitem umiejscowionym na udach czy pośladkach. Sprawdzi się również przed depilacją wyrównując poziom naskórka. Korund najczęściej mieszam z olejkiem myjącym lub żelem do twarzy (około jedna trzecia małej łyżeczki + składnik dopełniający) również z żelem pod prysznic podczas peelingu ciała. Odpowiednio sprawdzi się z olejkiem czy z żelem hialuronowym a także z maseczkami w celu wykonania peelingu i pozostania ich na twarzy(2w1). Producent zaleca stosowanie korundu 1-2 w tygodniu. Ja stosuje go tylko i wyłącznie raz w tygodniu, taka opcja w zupełności mi wystarcza .

EFEKTY JAKIE ZAUWAŻYŁAM PODCZAS UŻYWANIA KORUNDU:
______________________________________

-Oczyszczenie skóry, wydobycie blasku,
-pomoc w pozbyciu się zaskórników,
-delikatnie usunięcie przebarwień, blizn potrądzikowych,
-wygładzenie skóry,
-usunięcie suchych skórek,
-dogłębniejsze działanie maseczek użytych po peelingu,
-zmniejszenie przetłuszczania,
-odświeżenie skóry,
-delikatna pomoc w pozbyciu się cellulitu,
-pomoc przy wrastających włoskach,

PODSUMOWANIE:
______________________________________

Podsumowując, jest do produkt dzięki któremu mogłam wykonać mikrodermabrazje bez wychodzenia z domu. Korund stał się moim ulubionym peelingiem i żałuje, że dopiero niedawno go odkryłam. Myślę, że na stałe wpisze się w moją pielęgnację twarzy. Zachęcam Was do wypróbowania tego produktu. Jeśli jednak miałyście do czynienia z tym oto niepozornym proszkiem napiszcie, jakie były Wasze wrażenia po jego użyciu?


16 komentarzy:

  1. widać produkt wart spróbowania, kiedyś na bank wypróbuje :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie go wypróbuję. Myślę, że u mnie by się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować może akurat przypasuje:)

      Usuń
  3. Strasznie mnie zachęciłaś, nawet nie podejrzewałam, że ma tak genialne działanie, trocha mam obawy co do jego zastosowania u siebie ze względu na drobne naczynka, ale dopóki nie wypróbuję, nie dowiem się jak cudownie działa ;)
    Dzięki Ci za tak wyczerpujący post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam,ja już nie wrócę do drogeryjnych produktów:)

      Usuń
  4. no i super, że działa, nie wiem czy potrzebuję dla siebie aż takiego specyfiku, ale w sumie - czemu by sobie nie dogodzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że taki produkt również sprawdzi się przy delikatnym peelingu :)

      Usuń
  5. A gdzie można dostać taki peeling? W aptece/u kosmetyczki/w drogerii np. Rossman? Proszę,odpisz,bo mam duże problemy z bliznami po trądziku a mam nadzieje,że mi to pomoże!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana,korund dostaniesz na stronach z półproduktami (zróbsobiekrem, biochemiaurody,ecospa)również na allegro.Niestety w drogeriach nie widziałam czystego korundu ani w aptece.Nie mam również informacji czy kosmetyczka sprzedaje takie produkty, przypuszczam ze najbardziej opłaca się kupić na właśnie takich stronach.Ja z czystym sumieniem polecam Ci ten z zróbsobiekrem :)

      Usuń
  6. Kiedy znów coś napiszesz?;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie problemy zdrowotne zwalają mnie z nóg jednak postaram się coś wymyślić w najbliższym czasie

      Usuń
  7. Witam chciałabym dodać (bezpłatnie) tego bloga do blogosfery kosmetycznej- www.kosmetoblogi.blogspot.com jeśli wyrazi Pani zgodę proszę o wiadomość z linkiem do bloga. Zapraszam na stronę i na fb Kosmetoblogi. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisałam Pani w wiadomości prywatnej .Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Ja też używam korundu, ale jedynie do oczyszczania twarzy. Łączę go z żelem do mycia twarzy lub z kwasem hialuronowym i sprawdza się świetnie. Odkąd go używam to coraz rzadziej sięgam po drogeryjne peelingi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście ,kiedy zacznie się go używać trudno powrócić do drogeryjnych zdzieraków:)

      Usuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...