sobota, 22 marca 2014

PROJEKT DENKO STYCZEŃ/LUTY 2014






Ostatnimi czasy sumiennie zużywam zapasy kosmetyków i robię miejsce na kolejne zdobycze. W tym miesiącu udało mi się zużyć reszki szamponów Alterry, których mam jeszcze sporo w zapasie a ich terminy już nie długo dobiegną końca. Pojawiło się również trochę kolorówki z czego jestem szczególnie zadowolona .



1.Verona, SPA Fascination, Żel pod prysznic `Dzika orchidea & jedwab`. Żel spełniał swoje zadanie. Dobrze się pienił i nie wysuszał skóry, był bardzo wydajny. Myślę jednak, że ze względu na skład nie sięgnę po niego prędko. Może kiedyś kupię ponownie. RECENZJA

2.Adidas for Women, Soft Cotton, Shower Milk (Nawilżające mleczko pod prysznic) Przyjemny produkt o delikatnym słodkim zapachu. Nie powodował podrażnień skóry, dobrze się pienił. Starczył na długo. Skład nieszczególnie przypadł mi do gustu. Może kiedyś kupię ponownie.

3.Alterra, Volumen- Shampoo Papaya & Bambus (Szampon dodający objętości. Również bardzo dobrze się sprawdzał. Dobrze oczyszczał skórę głowy, nie powodował obciążenia a włosy po nim były puszyste i wolnej się przetłuszczały, nie zauważyłam jednak efektu wzmożonej objętości na moich włosach. Może kiedyś kupie ponownie.

4.Alterra, Sensitiv - Shampoo Mandel & Jojoba (Łagodny szampon dla wrażliwej i podrażnionej skóry głowy. Zakupiony bardzo dawno temu na ogromnej promocji szamponów Alterry przed ich wycofaniem. Zaopatrzyłam się w co najmniej osiem butelek, systematycznie zużywam ponieważ terminy zmierzają ku końcowi. Szampon ten to jeden z lepszych wersji szamponów Alterry. Odpowiednio mył włosy, nie wysuszał, zdarzyło się jednak, że spowodował łupież. Niestety szampon bardzo niewydajny, piękna kompozycja zapachowa. Kupie ponownie.


5.Facelle Intim, Waschlotion Sensitive- Żel do higieny intymnej. Zużyłam zgodnie z przeznaczeniem a także do włosów, do ciała jak i do twarzy. Produkt wielofunkcyjny, delikatny. Dobrze zmywa oleje, nie podrażnia skóry. Jest naprawdę wydajny. Mój ulubieniec. Na pewno kupie ponownie.  RECENZJA


 

 
6.Odżywka Eveline Paznokcie Twarde i lśniące jak diament. Jako, że w swojej lakierowej kolekcji posiadałam jeszcze dwie sztuki tej odżywki, postanowiłam dać jej ostatnią szansę. Jednak teraz wiem, że już do niej nie powrócę. Efekt krótkotrwały, paznokcie odbarwione i odklejające się od skóry. Nie kupie ponownie. RECENZJA

7.Simple beauty mini nr 315. Bardzo ładny, delikatny kolor. Lakier utrzymywał się do 4 dni na paznokciach. Mala wersja lakieru pozwoliła nacieszyć się przyjemnym kolorem paznokci oraz zużyć produkt do końca. Może kiedyś kupie ponownie.

8.Essence, Ultra Strong- Nail Growth Activator (Aktywator wzrostu do paznokci). Odżywka do paznokci o krótkotrwałym działaniu. Zaraz po zakończeniu stosowania paznokcie powróciły do swojego wcześniejszego staniu. Nie kupie ponownie. RECENZJA

9.Maybelline, Colossal Volum' Express (Tusz do rzęs zwiększający objętość), Colossal Volum` Express 100% Black. Jedne z moich ulubionych tuszy do rzęs, spisują się naprawdę dobrze. Gruba szczoteczka powoduje efektowne pogrubienie i wydłużenie rzęs a co najważniejsze rzęsy są rozdzielone i estetycznie wytuszowane. Kupie ponownie.

10.Różowy błyszczyk ze srebrnymi drobinkami. Niestety nie pamiętam nazwy błyszczyku a wszystkie informacje o nich starły się z opakowania. Tak czy inaczej, bardzo przyjemny błyszczyk, pięknie pachniał, na ustach tworzył efekt tafli, delikatnie nadając im różowy kolor. Na razie nie kupie ponownie.

11.Avon Care, Repairing Lip Balm-Regenerujący balsam do ust z masłem shea i kompleksem witaminowym. Niestety produkt  kompletnie nie sprawdził się na moich ustach. Powodował nadmierne wysuszenie oraz powstawanie suchych skórek. Nie kupie ponownie.

12.Isana, Lippen Pflege, Fruit & Gloss Himbeer - Cassis (Pomadka ochronna nabłyszczająca) Bardzo przyjemna pomadka sprawdzająca się nawet w zimowych warunkach. Delikatnie nabłyszczała usta i nadawała subtelny, prawie niewidoczny kolor, wyglądała bardzo naturalnie, dobrze nawilżała i chroniła usta. Jeszcze nie teraz ale kupie ponownie.





13.Babydream, Shampoo (Szampon dla niemowląt z rumiankiem i pantenolem). Ulubiony szampon do włosów, zmywa oleje, zmniejsza przetłuszczanie, jest bardzo delikatny i przyjemny w użytku, posiada prosty skład co jest jego ogromnym plusem. Zużyłam do włosów jak i twarzy i ciała a także do mycia pędzli. W zapasie czeka na mnie jeszcze pięć butelek- kolekcja, którą zorganizowałam ze strachu przed wycofaniem Babydream. Na pewno kupie ponownie.

14.Hipp Krem pielęgnacyjny do twarzy i ciała. Kupiłam go z zamiarem stosowania na twarz. Miałam nadzieje, że będzie tak samo dobry jak osławiona oliwka, jednak krem ten nie sprawdził się na mojej skórze. Powodował powstawanie zaskórników i ropnych zmian. Wrzuciłam go na dno szuflady, po ostatnich porządkach stwierdziłam ze muszę się z nim uporać. Zużyłam go wiec do dłoni. W tej kwestii sprawdził się naprawdę świetnie, ręce były mięciutkie i nawilżone. Może kiedyś kupie ponownie.

15.Rossmann, Isana, Nagellack Entferner 'Mandelduft' (Zmywacz do paznokci o zapachu migdałów). Acetonowa wersja ulubionego zmywacza z Rossmanna. Zdecydowanie wole wersje bezacetonowa jednak ten bardzo dobrze sprawdza się przy zmywaniu lakieru na paznokciach u stóp i tylko  w takim celu go stosowałam. Dla słabych paznokci może okazać się zbyt mocny, usuwa wszelkie zdobienia z paznokci. Kupie ponownie. RECENZJA

16.Nailty, Zmywacz do paznokci (Biedronka)- kupiony bardzo dawno temu. Niestety nie przypadł mi do gustu. Powodował przesuszenie paznokci i rozdwajanie. Zużyłam wiec do czyszczenia buteleczek z  lakieru. Nie kupie ponownie.

17.Playboy Play It Pin Up- przyjemna odświeżająca mgiełka w sam raz na co dzień. Posiada delikatny słodki, cukierkowy  zapach, który przypadł mi do gustu. Mimo szybkiego ulatniania mgiełka wystarczyła na dość długi okres czasu. Kupię ponownie









18.Babydream, Feucht- Comforttücher. Delikatne chusteczki z aloesem i rumiankiem. Zazwyczaj kupowane na promocji w wielopakach. Wielofunkcyjne, dobrze nawilżone. Przydatne podczas demakijażu oczu, oczyszczania rąk po  wykonaniu makijażu, oczyszczania kosmetyków, chusteczek nigdy za wiele. Kupię ponownie.


19.Babydream- Extrasensitive Feucht- Comforttücher. Chusteczki świetnie nawilżone z jeszcze przyjemniejszym składem. Sprawdzają się do wszystkiego. Nie podrażniają okolic oczu, świetnie usuwaja tłusta powlokę z kosmetyków, odświeżają. Kupie ponownie


20.Płatki kosmetyczne Lilibe. Najlepsze płatki jakie kiedykolwiek używałam. Szczególnie sprawdzają się do demakijażu, rozprowadzaniu toniku na twarzy, podczas zmywania lakieru z paznokci. Niezastąpione, zazwyczaj kupowane na promocji, niska cena, dobra jakość, wszystko czego mi potrzeba. Kupie ponownie.

I to już wszyscy "zdenkowani "w okresie styczeń /luty 2014. Myślę, że produktów jest dość sporo, z czego ogromnie się cieszę i mam nadzieje ze kolejne denka również będą przepełnione kosmetykami, z którymi najwyższa pora się rozstać.


 


 



8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Trochę jest ale zawsze moglo być więcej :)

      Usuń
  2. widzę moje ukochane szampony Alterra oraz płatki kosmetyczne ;) baaardzo kuszą mnie te tusze do rzęs ;) kiedyś będę musiała spróbować ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że Hippek nie sprawdził się u Ciebie na twarzy, ale domyślam się, że był zbyt treściwy jak na krem do twarzy. Jako, że jestem absolutną fanką tej marki szczerze polecam Ci ich szampon oraz mleczko do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,rzeczywiście był zbyt treściwy ,szampon chętnie wypróbuje bo słyszałam o nim wiele dobrego :)

      Usuń
  4. Fajne denko Kochana, szamponów Alterry nie znam, ale ten Migdał & Jojoba mnie zaciekawił, więc będę o nim pamiętać podczas kolejnych włosówych zakupów, Colossal`e uwielbiam, ostatnio wykończyłam ich Cat Eyes, również fajnie się spisywał - jedne z najlepszych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj do Rossmanna ,tam znajdziesz produkty Alterry.Tusz jest również ulubieńcem mojej mamy .Widać ,że sprawdza się u wielu osób:)

      Usuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...