niedziela, 9 marca 2014

O LAKIERACH GOLDEN ROSE SŁÓW KILKA...



O Lakierach Golden Rose słyszałam już od dłuższego czasu same dobre opinie. Zachęcona tyloma pozytywnymi komentarzami na ich temat stwierdziłam, że przyszła najwyższa pora aby samemu przekonać się jak to właściwie z nimi jest. Ogromna gama kolorystyczna, dobre składy, świetna trwałość i przyjemna cena? Musiałam się przekonać na własnej skórze! Do zakupów dodatkowo skusiła mnie akcja 'dnia darmowej wysyłki', w której sklep www.beauty-styl.pl - sklep sprzedający  kosmetyki marki Golden Rose również brał udział. Zobaczcie zatem co wybrałam  spośród ogromnego asortymentu na stronie sklepu.







Golden Rose With Protein nr 330- Delikatna brzoskwinka, która na paznokciach prezentuje się bardzo elegancko i estetycznie. Aby pokryć w zupełności paznokcie należy nałożyć 3 warstwy, co zazwyczaj jest normalne przy lakierach z jasną kolorystyką. Lakier utrzymuje się do sześciu dni. Nie odpryskuje, jedynie przy dłuższym pobycie na paznokciach delikatnie ściera się z końcówek co dotyczy się wszystkich lakierów Golden Rose.12,5ml

Golden Rose With Protein nr 246- Pudrowy róż z domieszką perły dającej efektowny połysk lakieru. Niezobowiązujący kolorek, który sprawdzi się w każdych warunkach, na każdą uroczystość. Przypadnie do gustu szczególnie osobom, które nie lubią rzucać się w oczy mocnymi kolorami a chcą posiadać zadbane paznokcie. Również w tym wypadku do pełnego krycia potrzeba trzech warstw lakieru co nie zmienia  jego trwałości.12,5ml

Golden Rose With Protein nr348- Piękny szaraczek, który wcale nie prezentuje się nudno na naszych paznokciach. Przykuwa sporą  uwagę, mając go na sobie zawsze dostawałam mnóstwo komplementów. Równie dobra trwałość.12,5ml

Golden Rose With Protein nr 303- Idealne srebro, pięknie odbijające kolor. Na co dzień jak i na imprezę. Sprawdzi się latem, mieniąc się w słońcu jak i zimą tworząc kompozycje z mroźną aura. Dzięki brokatowej formule otrzymuje się do ośmiu dni.12,5ml
Golden Rose With Protein nr 352- Lakier o metalicznym wykończeniuprzypominający  kolorem pancerz żuka. Budzi ogromne zainteresowanie wśród starających się odgadnąć jego barwę. Dzięki metalicznemu wykończeniu szybko się nakłada, wystarczą 2 warstwy a pięknym kolorkiem cieszymy się przez kolejne siedem dni.12,5ml

Golden Rose With Protein nr 340- Jest to piękny metaliczny granat, który od zawsze był moim marzeniem. Pomalowałam nim paznokcie  i zakochałam się. Jak i u poprzednika trwałość owego lakieru  jest bardzo zadowalająca.12,5ml

Golden Rose With Protein nr 287- Klasyczna czerń, która świetnie sprawdzi się jako baza pod inne toperry jak i solo. Jest to jeden z moich ulubionych kolorków ostatnimi czasy. Cenie go za funkcjonalność, trwałość( sześć dni) oraz łatwość nakładania. 12,5ml


Miss Selene nr 197- Cudowna klasyczna czerwień, którą ubóstwiam. Długo takiej szukałam aż w końcu znalazłam moja małą perełkę. Świetnie prezentuje się na paznokciach. Wystarczą dwie warstwy, trwałość do sześciu dni.5ml

Miss Selene nr 240- Kolorek przypominający granatowy wkład do długopisu, niekiedy wpadający w ciemny fiolet. Na początku nie byłam przekonana do tego koloru, jednak z czasem stwierdziłam, że to również mój ulubieniec. Warstwy: dwie. Trwałość:  siedem dni.5ml

Miss Selene nr 205- Metaliczny jasny granat. Niestety do tego kolorku jeszcze się nie przekonałam. Nieszczególnie podoba mi się sam odcień lakieru, który mógłby być troszkę ciemniejszy. Myślę również, że nie jest to zły kolorek kiedy nałożymy 3 warstwy lakieru.Trwałość: siedem dni. 5ml


Golden Rose with protein nr 298- Różnokolorowy topper, który świetnie wygląda w połączeniu z czernią czy bielą. Totalny ulubieniec. Myślę, że nigdy się z nim nie rozstanę. Potrafi przedłużyć trwałość lakieru o kilka dni.12,5ml

Golden Rose Carnival 01- Kolejny niezbędnik, który zawsze będzie w moich lakierowych zbiorach. Uwielbiam jego różnorodne drobinki, które tworzą świetny efekt na paznokciach. Sprawdza się z szeroka gamą kolorystyczna lakierów. Przedłuża trwałość lakieru o kilka dni. Dostaje mnóstwo pytań o ten lakier kiedy mam go na paznokciach.11ml




Podczas wysyłki doszło do małej pomyłki, bo zamiast  trzynastu lakierów przysłano mi dwanaście. Szybko wiec skontaktowałam się ze sklepem beauty-styl i poinformowałam o niezgodności. Za zaistniałą sytuację zostałam szybko przeproszona  a w zamian za kłopoty otrzymałam trzy dodatkowe lakiery, które chętnie wypróbowałam. Firma zachowała się bardzo profesjonalnie a co najistotniejsze, klient okazał się tu najważniejszy.

Golden Rose  Classic Charmingnr 90- Ukochana mięta, która sprawdza się szczególnie latem. Zimą przypomina piękne letnie wspomnienia. Odpowiedni efekt uzyskamy nakładając dwie warstwy produktu, szybko wysycha i wytrzymuje na paznokciach do sześciu dni. Miłośniczkom miętowych kolorów szczególnie polecam ten lakier.7,5ml

Miss Selene. Nr 149 -Zaginiona w akcji delikatna lawenda. Tworzy bardzo subtelny i niebanalny efekt na paznokciach. Perłowa formuła sprawia, że lakier utrzymuje się do siedmiu dni. Do pełnego  krycia potrzeba jednak trzech warstw.5ml

Golden Rose Rich Color 104- Tak naprawdę kolorek ten to niezły kameleon. W rożnym świetle przybiera odmienne barwy. Osobiście kojarzy mi się z jasnym bakłażanem, niekiedy z jasnym brązem a to za sprawa niebieskiego shimerra który ma w sobie. Istny cudak ale pięknie prezentuje się na paznokciach. Gruby pędzelek ułatwia malowanie. Lakier jest naprawdę bardzo trwały. Dwie warstwy lakieru utrzymują się na paznokciach przez co najmniej siedem dni. Szybko schnie, więc świetnie nada się do wieczornego malowania paznokci .10,5ml

Golden Rose 3d Glaze 14-Bezbarwny top coat posiadający trzy wykończenia: Holograficzne, brokatowe i opalizujące. Nadaje niebanalny wygład każdemu  lakierowi. Musze jednak przyznać, że jest to mój mały wybawca. Kiedy po wieczornym malowaniu paznokci  powstaną mi odgnioty od poduszki, szybko sięgam po ten topper a on z łatwością ukrywa wszelkie mankamenty .10,7ml




Podsumowując: lakiery Golden Rose to produkty naprawdę godne uwagi. Wszystkie pozytywne opinie na ich temat w 100% procentach pokrywają się również z moja opinią. Dobre krycie (zazwyczaj dwie warstwy), szeroka gama kolorystyczna, szczególna trwałość, rożne pojemności, niska cena, ciekawa szata graficzna, szybkie schniecie, łatwość aplikacji, różnorodne wersje lakierów to wystarczająco aby uznać, że to jedne z moich ulubionych produktów do paznokci.

Wszystkie lakiery zamówiłam na stronie sklepu sprzedającego kosmetyki marki Golden Rose- www.beauty-styl.pl. Sklep oferuje klientom punkty lojalnościowe a także bierze udział w dniu darmowej wysyłki, z którego oczywiście ja skorzystałam składając to zamówienie. Myślę, że nie muszę już nic więcej mówić na ich temat. Na pewno wiele z Was je zna, jednak tym, które nadal wahają się nad ich zakupem, zachęcam aby nie zwlekały i same wypróbowały lakierów tej marki.

2 komentarze:

  1. Ja uwielbiam lakiery Golden Rose! Mam ich chyba najwięcej w moim zbiorze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również się przekonałam ,ze to naprawdę fajne lakiery :)

      Usuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...