piątek, 7 lutego 2014

MOJE PIERWSZE ZAMÓWIENIE Z HURTOWNII CRYSTALOVE






Jakiś czas temu złożyłam zamówienie w hurtowni biżuterii sztucznej. Niskie ceny i niewysoki próg cenowy zachęcił mnie do wyboru produktów właśnie w tym sklepie. Sklep posiada szeroką ofertę, wiec miałam z czego wybierać a 15% zniżka na wszystkie produkty jaszcze bardziej zachęciła mnie do szybkiego wyboru biżuterii. Jesteście ciekawi co zamówiłam?
Obowiązujący próg cenowy w sklepie- 80 zł nie sprawił mi problemu i łatwo wybrałam o wiele więcej produktów tym bardziej, że ceny po wpisaniu odpowiedniego kodu obniżały się o 15%. Takim sposobem zamówiłam 15 produktów za cenę 100zł wraz z przesyłką.





















Kolia Choker medium gold- Jeden z popularniejszych modeli naszyjników typu kolia
Naszyjnik Choker złoty- Cieńsza, delikatniejsza wersja powyższego modelu.
Kolia Aztec Black- Ładnie i ciekawie prezentująca się kolia w azteckie wzory.

















Bransoleta łańcuch złoty- Jest bardzo lekka jak z plastiku jednak na ręce prezentuje się bardzo ładnie.
Bransoleta Mankiet Opaska złota cuff- To jeden z tych produktów, które bardzo chciałam zamówić. Niestety bransoleta mimo regulacji okazała się sporo za duża i obawiam się ze może się zsunąć podczas noszenia.
Bransoletka Nieskończoność czarna- Delikatna bransoletka dla tych którzy" nie lubią rzucać się w oczy".
Bransoletka złota love- Bardzo ładna, delikatna. Na nadgarstku prezentuje się bardzo dziewczęco.














Bransoleta Glamour Black– Zdecydowanie moja ulubiona z całego zamówienia. Prezentuje się bardzo ciekawie i elegancko, może również posłużyć jako naszyjnik.
Bransoleta Glamour carem – Tak jak i poprzedniczka, również jest moja ulubienicą. Świetnie prezentuje się z ciemnymi sweterkami jak i bluzami.
Gumka do włosów glamour- Kultowa gumka ze złotą klamrą. Sprawia, że kucyk wygląda elegancko i dziewczęco.





















Pierścionki złoty zestaw- Alternatywa dla tych z H&M.Niestety mam świadomość, że przy dłuższym użytkowaniu zczernieją. Fajnie prezentują się na palcach, można z nich stworzyć różne kombinacje.
Kolczyki czarne serca- Jako, że moje ulubione serduszka z Croppa są już w bardzo zły stanie na zastępstwo zamówiłam właśnie te i równie dobrze prezentują się na uszach. Sprawdzają się przy delikatnych upięciach.
Kolczyki Shamballa crystal- Klasyczne srebrne, kryształowe kuleczki, które bardzo przyciągają uwagę.
Kolczyki Shamballa kobalt – Kolor kolczyków świetnie pasuje dla blondynek, obie wersje wykonane są naprawdę dobrze.
Kolczyki wkręty czarne- Delikatne, skromne, przydadzą się na co dzień.





Jako ,że zamawiałam swoje produkty w okresie przedświątecznym, wystąpiły pewne problemy z dostarczeniem mojej przesyłki.W ostateczności przesyłka dotarła i „miała się bardzo dobrze”. W ramach tego firma wysłała mi dodatkowe produkty.
























Kolczyki boho nude- Bardzo ładne kolczyki. Nie przepadam jednak za wiszącymi kolczykami dlatego odmontowałam od nich dolną cześć.W takiej formie zdecydowanie fajniej się prezentują.
Kolczyki złote lwy- Wydawały mi się troszkę za duże, dlatego odcięłam to kółeczko przylegające do postaci lwa. Pasują jednak do wielu stylizacji.
Kolczyki złote Simple- Bardzo eleganckie, świetnie odbijają światło i rozświetlają twarz, niestety myślę, że nie pasują do mojego kształtu twarzy. Sprawdzą się na pewno z rozpuszczonymi włosami.
Kolczyki wkręty perła- Perłowa wersja czarnych wkrętów. Jak wiadomo perełki zawsze dobrze wyglądają.
Bransoletka Shamballa– Dobrze wykonana z dopracowanymi kryształkami.


Jak widzicie oferta sklepu jest różnorodna i jest w stanie trafić w każdy gust. Oprócz tego w ofercie znajdziemy zegarki, czapki Beanie czy wypełniacz do koka. Mimo tego, że biżuteria jest sztuczna i nie przetrwa z nami długo jak ta srebrna czy złota i wiadomo z czasem zmieni kolor to myślę, że jest to ciekawa, tania alternatywa do tego, aby dodatkami uzupełnić swoje stylizacje .Jeśli jednak odpowiednio o nią zadbamy starczy nam na trochę czasu. Każdy z produktów był zapakowany w osobna folię co zabezpieczało biżuterię. Nie wiedziałam tak naprawdę jaka jest jakość produktów bo było to moje pierwsze zamówienie .Ceny wysyłek również nie są wysokie. Firma ta posiada także sklep internetowy iloko.pl z ogromnym asortymentem lecz nieco wyższymi cenami bez progu minimalnego.


Jeśli zatem zdecydujecie się na zakupy ze strony crystalove czy tylko rejestracje a chcecie mnie wesprzeć to zachęcam was bardzo do zrobienia tego przez mój link ,będę bardzo wdzięczna



Aktualnie sklep proponuje nam 15% obniżkę cen po wpisaniu kodu znajdującego się na stronie, jest to wiec świetna okazja aby zapoznać się z jego ofertą.


Mam nadzieje, że biżuteria jak i ceny produktów przypadły Wam do gustu. Napiszcie co myślicie o tego typu produktach?






24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać dużo ciekawych produktów:)

      Usuń
  2. Kolczyki są naprawdę cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyki uwielbiam ,dlatego jest ich najwięcej w zamówieniu :)

      Usuń
  3. Chętnie zajrzę do sklepu, choć ostatnio zainteresowałam się robieniem biżuterii, no i robię ją sobie sama. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biżuteria robiona własnoręcznie to fajna sprawa lecz nie każdy ma do tego dryg na przykład ja :)

      Usuń
  4. ale piękna , ja rzadko noszę biżuterię oj bardzo rzadko ale ta jest przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś również nie przywiązywałam wagi do biżuterii ale od pewnego czasu się to zmieniło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolie i większość bransoletek prezentują się świetnie :) Gdyby nie to, że mam zdecydowany nadmiar biżuterii, już składałabym zamówienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jedynie kolie średnio mi się podobają, natomiast bransoletki bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się ze jakieś produkty trafiły w gust:)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Musze przyznać ze to jedna z moich ulubionych części biżuterii zaraz po kolczykach:)

      Usuń
  9. Kolczyki serduszka! PIĘKNE!

    Zostałaś nominowana u mnie na blogu do Liebster Blog Award - bawmy się wspólnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo je lubię ,wyglądają naprawdę uroczo :)

      Usuń
  10. bransoletki i kolczyki podobają mi się wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna biżuteria, nie do wiary ,że zmieściłaś się w 100 zł- bardzo udane zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne rzeczy, najbardziej w tym wszystkim podobają mi się bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie fajne są te które nadadzą się również jako naszyjniki :)

      Usuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...