czwartek, 1 sierpnia 2013

DAIRY FUN, BATH SALT (SÓL DO KĄPIELI)-PEACH &MANGO-BRZOSKWINIA I MANGO





Nie od dziś wiadomo, że sole do kąpieli maja dobroczynny wpływ na nasza skórę. Producenci oferują nam sole relaksacyjne, regenerujące, oczyszczające czy orzeźwiające. Sole o dobrych składach ujędrniają nasza skórę, oczyszczają ja, likwidują drobne wypryski, przygotowują skórę do przyjęcia innych kosmetyków a także otwierają i oczyszczają pory naszej skóry oraz jak wiadomo zmiękczają wodę a także relaksują i sprawiają przyjemność podczas kąpieli .


W moje ręce wpadła sól z bardzo ciekawym opakowaniem i słodką krówka firmy „Dairy Fun „o zapachu brzoskwini i mango.


OPIS PRODUCENTA:
______________________________________
Aromatyczna sól do kąpieli „Dairy Fun- relaksująca i aromatyczna kąpiel.


SPOSÓB UŻYCIA:
______________________________________
Niewielka ilość soli wsypać do wanny z ciepła woda .





OPAKOWANIE:
______________________________________

Super! Oryginalny ceramiczny słój, który od razu przyciąga uwagę i zdobi nasza łazienkę. Słój po zużyciu soli można wykorzystać do innych soli czy innych produktów. Opakowanie jest duże dość ciężkie i dobrze wykonane. Zamykane jest na zatrzask często znajdujący się w słoikach zabezpieczony gumą, która uszczelnia słój.


KONSYSTENCJA:
______________________________________

Sól do kąpieli składa się z małych różnej wielkości kryształków o różowej barwie. Kryształki odbarwiają wodę na jasnoróżowy kolor oraz w miarę dobrze się rozpuszczają.





ZAPACH:
______________________________________

Zapach soli w opakowaniu jest dość chemiczny i troszkę drażniący jednak kiedy sól rozpuści się w wodzie, pozostawia lekki słodki zapach, który niestety nie przypomina mi ani mango ani brzoskwini.


POJEMNOŚĆ:
______________________________________

650 g


SKŁAD:
______________________________________





Sodium Chloride- Chlorek sodu- Sól- Działała oczyszczająco ujędrniająco na skórę. W zbyt dużej ilości może przesuszyć skórę.

Parfum- Kompozycja zapachowa.

Hexyl Cinnamal- Składnik kompozycji zapachowej.

Coumarin- Kumaryna- Składnik kompozycji zapachowej.

C.I.19140 – Barwnik koloru żółtego-Tartrazyna

C.I.16255- Barwnik- Czerwień koszenilowa



DOSTĘPNOŚĆ:
______________________________________

Drogeria Natura, mniejsze drogerie, markety


CENA:
______________________________________

24 zł


MOJA OPINIA:
______________________________________

Sól po wsypaniu do wanny zabarwia wodę na lekki kolor. Aby zapach był trwalszy,mocniejszy, trzeba wsypać jej dość dużo co nie czyni ja bardzo wydajną. Małe kryształki rozpuszczają się w gorącej wodzie ,jednak zdarzają się takie, które rozpuścić się nie chcą,zalęgają na dnie wanny i są dość ostre. Sól sama w sobie dość dobrze sprawdza siew podczas kąpieli, jednak jak na cenę 24 zł powinna zawierać choćby składnik nawilżający, który wzbogaci ubogi skład. Oczywiście trzeba przyznać, że płacimy również za opakowanie, czyli w tym wypadku za bardzo fajny słój, wielokrotnego użytku, który na pewno nam się przyda. Sól spełniła swoje zadania jednak nie zachwyciła mnie, gdyby była troszkę tańsza na pewno sięgałabym po nią częściej, bo wiadomo to tylko sól. Za ta cenę mamy kilka opakowań soli z biedronki, które cieszą się dobra opinia a zawsze taka sól można przesypać do takiego słodkiego słoja jak ten o to. Produkt warto kupić dla samego opakowania a sól w razie czego zużyć do stóp. Zawsze to świetny pomysł na prezent.



10 komentarzy:

  1. widziałam ją, ale powstrzymuje mnie od jej kupna brak wanny... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo,to bardzo mi przykro:(ja tak uwielbiam kąpiele we wannie:)

      Usuń
  2. Dostałam dokładnie taki na urodziny tyle, że z miodem i mlekiem :) pojemniczki są przecudowne a zapach mmm... :)

    Zapraszam na moje rozdanie :)

    http://kolorowa-kraina-sylwii.blogspot.com/2013/07/pierwsze-rozdanie-na-przywitanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z miodem i mlekiem jeszcze nie widziałam,może rzeczywiście ciekawie pachnie:)

      Usuń
  3. miałam tą sól, ale z miodem i mlekiem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że zapach jest nieco chemiczny - uwielbiam zapachowe połączenie brzoskwini z mango w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubie takie połaczenia zapachowe, do tego samo opakowanie sie super prezentuje, ale nigdy nie próbowałam do kąpieli mi nie po drodze, a do prysznicu hymm chyba nie bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można urządzić sobie kąpiel w brodziku :D

      Usuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...