sobota, 3 sierpnia 2013

BINGO SPA, CYNKOWA MASKA DO TWARZY- PRODUKT DO WALKI Z TRĄDZIKIEM





OPIS PRODUCENTA:

______________________________________

Cynkowa maska do twarzy
Zawiera 15% cynku ( w postaci tlenku cynku) oraz 2,5% ekstraktów z aloesu, lnu i rumianku.
Nie zawiera barwników i kompozycji zapachowych
Na stronie producenta możne przeczytać również , że:

Cynkowa maska do twarzy BingoSpa ułatwia oczyszczanie skóry z nagromadzonego sebum, przywraca jej naturalne pH, ściągają nadmiernie rozszerzone pory, łagodzą stany zapalne, zmniejszają skłonność skóry do powstawania zaskórników. Tlenek cynku to skuteczny środek w przypadku drobnych uszkodzeń skóry, oparzeń, trądziku młodzieńczego.

Wyciąg z aloesu, rumianku i lnu zapewnia intensywnie nawilżenie skóry, łagodzi podrażnienia i zapobiega wysuszaniu naskórka.









SPOSÓB UŻYCIA:
______________________________________

Maskę nakładać cienkimi warstwami, delikatnie wklepując. Pozostawić na skórze przez 10-15 minut, następnie umyć twarz ciepłą wodą.



OPAKOWANIE:
______________________________________

Maseczka zamknięta jest w świetnym słoiczku wytworzonego z grubego plastik z dobrze zamykająca się zakrętką. Ma piękna szatę graficzna ,bardzo estetyczna zawierająca wszystkie potrzebne informacje. Po zużyciu maseczki słoiczek przyda nam się na inne drobiazgi lub maseczki własnej roboty.




KONSYSTENCJA:
______________________________________

Konsystencja tego produktu jest przewspaniała. Jest to biały mus ,śmietanka cos bardzo pulchnego co z czysta przyjemnością nakłada się na twarz .Dzięki takiej strukturze produkt bardzo łatwo nakłada się na skórę jak i z niej zmywa.


ZAPACH:
______________________________________

Dominująca nuta zapachowa w produkcie jest zapach maści cynkowej oraz nutka słodkiego zapachu. Zapach jest przyjemny i nie jest drażniący oraz zbyt ciężki. Nałożony na twarz nie meczy naszego nosa.


POJEMNOŚĆ:
______________________________________

150g


SKŁAD:

______________________________________








Aqua- Woda

Zinc Oxide- Tlenek cynku- Chroni skórę przed promieniowaniem UV, matuje, oczyszcza oraz likwiduje wypryski i podrażnienia.

Cetearyl Alcohol (and) Ceteareth-20- Emolient, emulgator, substancja konsystencjotwórcza, wygładza skórę .

Cetyl Alcohol- Emolient, składnik umożliwiający powstanie emulsji, wygładza skórę.

Propylene Glycol- Humektant. Reguluje wilgotność. Substancja ta jest cieczą oleistą, bezbarwną i bezwonną, otrzymywaną z ropy naftowej, nawilżająca skórę. Może wywołać podrażnienia.

Aloe Extract- Ekstrakt z aloesu- Posiada zdolność przenikania w głąb skóry, silnie nawilża i regeneruje.

Linum Usitatissimum Seed Extract- Ekstrakt z nasion Lnu- Wykazuje działanie nawilżające oraz wygładzające. Jest bogatym źródłem polisacharydów i peptydoglikanów o działaniu przeciwzapalnym. Tworzy tak zwany film na skórze.

Matricaria Extrac- Ekstrakt z rumianku. Bogaty w witaminę C, zwalcza wolne rodniki, łagodzi i regeneruje.

Citric Acid- Kwas cytrynowy- Regulator kwasowości.

DMDM-Hydantoin- Konserwant, może wywołać podrażnienie.

Methyl Paraben, Ethyl Paraben- Konserwanty


DOSTĘPNOŚĆ:
______________________________________

Maseczka jest trudno dostępna. Możemy ją dostać na stronie producenta, stronach internetowych oraz w drogerii Jasmin.


CENA:
______________________________________

12 zł


MOJA OPINIA:
______________________________________

Jest to zdecydowanie jedna z moich ulubionych maseczek. Przerzuciłam się na nią z maseczek w saszetkach. Taka forma maseczki wydaje mi się bardziej ekonomiczna i korzystna. Produkt jest bardzo wydajny i myślę, że starczy mi na wieki. Forma słoiczka bardzo przypadła mi do gustu,wiadomo jednak, że trzeba uważać przy nakładaniu maseczki, aby nie przenosić palcami bakterii do środka produktu. Ja zazwyczaj niewielka ilość produktu przelewem na mały talerzyk i dopiero wtedy nakładam ją na twarz. Producent obiecuje nam, że maseczka poradzi sobie z trądzikiem i rozszerzonymi porami. Musze przyznać, że maseczka w jakimś stopniu uspokaja wypryski na twarzy oraz przy dłuższym stosowaniu używana po peelingu rzeczywiście delikatnie oczyszcza pory. Obawiałam się ze zawartość alkoholu w połączeniu z tlenkiem cynku przesuszy moją skórę, jednak nie zauważyłam nadmiernego przesuszenia na twarzy. Maseczka nie powoduje podrażnienia ani zaczerwienienia, jednak powinniśmy na nią uważać, ponieważ w składzie zawiera dość drażniący składnik DMDM-Hydantoin. Myślę jednak, że nałożona na 10 minut nie wyrządzi nam krzywdy. Maseczka spełnia swoje zadanie bardzo dobrze a jej cena nie jest wygórowana. Mam nadzieje że i taka pozostanie bo chciałabym mieć ją zawsze pod ręka. Szkoda tylko, że maseczka jest trudno dostępna.

12 komentarzy:

  1. nie miałam ale z przyjemnością wypróbuje, na razie mam inna maske z BingoSpa ale jest trochę zbyt tłusta;/

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam, ale u mnie krostki pojawiają się sporadycznie i nic nie jest w stanie ich powstrzymać

    OdpowiedzUsuń
  3. z Bingospa mi nie po drodze...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam od niedawna maseczkę błotną i też dobrze działa na moją skórę. Może kiedyś skuszę się również na cytrynową.
    Kosmetyki BingoSPA dopiero odkrywam, wcześniej nie kusiły mnie jakoś bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie zamówiłam tą maseczkę, ciekawa jestem efektu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie się sprawdza,daj znać jak u Ciebie :)

      Usuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...