piątek, 19 lipca 2013

ALTERRA HAARKUR GRANATAPFEL & ALOE VERA -MASKA NAWILŻAJĄCA DO WŁOSÓW SUCHYCH I ZNISZCZONYCH 'GRANAT I ALOES'







"Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację. Do produkcji maski nawilżającej do włosów Alterra zastosowaliśmy specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości:
wartościowa kompozycja pielęgnująca z wyciągami z aloesu*, granatu* i kwiatów akacji* dodatkowo pielęgnuje włosy, nawilża je i dostarcza włosom zniszczonym nowej energii.
*z kontrolowanej biologicznej uprawy.

Gwarantowane cechy produktu:

-nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych ,konserwujących
-bez sylikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych
-dobra tolerancja przez skore potwierdzona dermatologicznie
-produkt nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego "





SPOSÓB UŻYCIA:
______________________________________








1x w tygodniu wmasować w mokre włosy ,pozostawić na czas odpowiedni dla ich potrzeb i spłukać dostateczną ilością wody.


OPAKOWANIE:
______________________________________

Maska zamknięta jest w ładnej, kształtnej tubie wykonanej z miękkiego tworzywa, który pozwala na łatwe wydobycie maski. Dozownik jest odpowiedniej wielkości i nie sprawia problemów. Szata graficzna jest czytelna przejrzysta i zawiera wszystkie niezbędne informacje o produkcie.








KONSYSTENCJA:
______________________________________




Delikatna kremowa, lekka konsystencja o białej barwie łatwo rozprowadza się na włosach i nie spływa po nich. Aby pokryć całe włosy musimy zużyć znaczną ilość produktu, przez co maseczka nie jest tak bardzo wydajna.


ZAPACH:

______________________________________

Typowy dla Alterry, trudny do określenia. Słodki, owocowy, lekko morelowy. Wyczuwalny na włosach po umyciu.


POJEMNOŚĆ:
______________________________________

150ml


SKŁAD:
______________________________________




Aqua- woda

Alcohol- Otrzymywany buraków cukrowych. Naturalny konserwant, pobudza cebulki do pracy oraz otwiera łuski włosa aby łatwiej było wniknąć dobroczynnym substancjom.

Cetearyl Alcohol- Stabilizator emulsji, emolient ,nawilża i wygładza.

Stearamidopropyl Dimethylamine- Składnik zastępujący sylikon, pochodzenia roślinnego, zmywalny wodą.

Glycerin- Gliceryna- Alkohol trójwodorotlenowy- substancja nawilżająca. Ma zdolność przenikania przez warstwę rogową naskórka- ułatwia w ten sposób transport innych substancji w głąb skóry.

Glycine Soja Oil - Olej sojowy- Bogaty w niezbędne, nienasycone kwasy tłuszczowe oraz witaminę E- poprawia stan włosa, emolient.

Sodium Lactate- Substancja nawilżająca, zmiękczająca.

Punica Granatum Seed Oil- olej z pestek granatu- Działa przeciwzapalnie; odżywia, chroni przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.

Butyrospermum Parkii Butter- Masło Shea/ Karite- Wykazuje właściwości nawilżające, wygładzające, zmiękczające i regenerujące.

Carthamus Tinctorius Oil- olej z nasion krokosza brawierskiego- emolient, zmiękcza i wygładza, bogaty w witaminy E i A oraz kwas linolowy.

Ricinus Communis Oil- olej rycynowy- Stosowany na włosy, dzięki zawartym w nim substancjom, stają się znacznie lepiej odżywione, są gęste i pełne blasku. Zapobiega łamliwości i rozdwajaniu włosów.

Punica Granatum Eextract- ekstrakt z owocu granatu- Składnik o wysokiej aktywności antyoksydacyjnej, odżywczej wzmacniającej włosy, zawiera naturalny filtr przeciwsłoneczny, silnie nawilża.

Aloe Babadensis Extract- ekstrakt z aloesu zwyczajnego- Posiada zdolność przenikania w głąb włosa, silnie nawilża i regeneruje.

Acacia Farnesiana Extract- ekstrakt z akacji- Regeneruje, wykazuje działanie antyseptyczne.

Panthenol- Pantenol- Substancja nawilżająca. Działa przeciwzapalnie, przyspiesza procesy regeneracji naskórka. Pantenol wykorzystywany jest w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów, dzięki zdolności wnikania w ich strukturę. Nadaje włosom uczucie gładkości.

Panthenyl Ethyl Ether- Pantenol

Lauroyl Sarcosine- Substancja powierzchniowo czynna otrzymywana z kombinacji naturalnego kokosowego kwasu tłuszczowego i sarkozynowych roślinnych kwasów tłuszczowych, substancja myjąca.

Hydroxyethylcellulose- Zagęstnik

Tocopherol- Witamina E- silny antyoksydant.

Helianthus Annuus Seed Oil- olej z nasion słonecznika- Działa zmiękczająco, regeneruje i wygładza, łagodzi podrażnienia. Działa przeciwzapalnie, antyseptycznie. Jest źródłem kwasów wielonienasyconych, zawiera także duże ilości witaminy E.

Ascorbyl Palmitate- Pochodna witaminy C- antyoksydant.

Parfum– kompozycja zapachowa.

Linalool- Imituje zapach konwalii, składnik kompozycji zapachowej.

Limonene- Imituje zapach skórki cytrynowej, składnik kompozycji zapachowej,

Geraniol- Imituje zapach pelergoni,składnik kompozycji zapachowej.

Citronelloll- Imituje zapach róży, składnik kompozycji zapachowej,

Citral- Składnik kompozycji zapachowej



DOSTĘPNOŚĆ:

______________________________________

Rossmann


CENA:
______________________________________



9 zł


MOJA OPINIA:
______________________________________

Maseczka na początku nie przypadła mi do gustu. Włosy po jej użyciu były szorstkie i spuszone. Nie wiedziałam co jest w niej nie tak, że moje włosy tak źle na nią reagują. Po wielokrotnych podejściach odstawiłam ja na jakiś czas. Spróbowałam ponownie i efekt był nieziemski. Zrozumiałam, że aby moje włosy dobrze przyjęły tą maseczkę muszą wcześniej opić się oleju. Kolejnym moim sposobem na zmniejszenie puszenia było połączenie jej z siemieniem lnianym i tu spisała się świetnie. Dla dziewczyn, których włosy puszą się i są wysokoporowate maseczka może spowodować efekt puchu ze względu na glicerynę, aloes i pantenol. Jednak moim sposobem łatwo z nią współpracować. Pozostawiona pod czepkiem na mniej więcej 30 minut sprawia, że nasze włosy staja się miękkie w dotyku, łatwiej się rozczesuj i przyjemnie pachną oraz pięknie się prezentują i nie są obciążone. Jednak aby pokryć cale włosy trzeba zużyć duża ilość maseczki co zaniża na jej wydajności. Cena maseczki cały czas rośnie w górę, jednak często można ja dostać na promocji za 7 zł . Ze względu na alkohol wysoko w składzie myślę, że może nie do końca sprawdzić się dla włosów naprawdę zniszczonych i potrzebujących intensywnej pielęgnacji. Ja jednak bardzo lubię te maseczkę. Jest to moje drugie opakowanie i na pewno nie ostatnie. Myślę, że warto sięgnąć po dobroczynna gamę składników tej maseczki.

20 komentarzy:

  1. na dzień dzisiejszy nienawidzę swoich włosów i prócz odżywki nic im więcej nie kupię. Jestem na nie śmiertelnie obrażona!
    Maskę widziałam, w sumie to całą serię Alterry widziałam w Rossmanie, ale jak już wspomniałam- wojna :'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo często prowadzę woje z moimi włosami kiedy widzę ze buntują sie przeciwko mnie jednak zawsze sie przepraszamy i ciągle próbuje dac im to czego oczekują:)

      Usuń
  2. Ciekawa, ciekawa, chętnie ją wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać ze jest taka mała rewelacja;)

      Usuń
  4. Nie używałam jeszcze tej maski. Staram się wybierać kosmetyki, które nie zawierają w swoim składzie alkoholu. Do włosów używam przede wszystkim odżywki i maski ISANY, ale nr 1 w mojej pielęgnacji są rosyjskie kosmetyki bez SLS ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak,rosyjskie kosmetyki podbijają rynek:)

      Usuń
  5. Muszę jej spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi ta maska średnio przypadła do gustu, jakoś się nie sprawdziła na moich włosach ;/ Ale może innym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli moze jednak przez ten alkohol?:(

      Usuń
  7. Używałam i powiem, że bardzo przyjemna : )

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie rewelacja ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie próbowałam tej maseczki, chyba przy najbliższej okazji udam sie do Rossmana. jednak moje włosy są troszkę zniszczone i suche, i tak jak pisałaś nei weim czy alkohol w skladzie nie pogorszy tylko ich stanu...zapraszam do siebie;) wspólnie ze swoim chłopakiem prowadzę bloga o gotowaniu, obserwuję i licze na rewanż. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli jest tak jak mówisz to rzeczywiście nie wiadomo jak maseczka się sprawdzi:(

      Usuń
  10. nigdy nie używałam ale recenzja super :)

    OdpowiedzUsuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...