wtorek, 18 czerwca 2013

JOANNA NATURIA ODŻYWKA BEZ SPŁUKIWANIA Z LNEM I RUMIANKIEM DO WŁOSÓW ZNISZCZONYCH PO TRWAŁEJ ONDULACJI LUB ROZJAŚNIANIU





Opis producenta:

Odżywka Naturia powstała w oparciu o starannie dobrane składniki naturalne, które pielęgnują włosy zniszczone, po trwałej ondulacji lub rozjaśnianiu. Sprawdzona receptura zapewnia włosom zdrowy i piękny wygląd.

Len –bogaty w naturalne kwasy tłuszczowe odżywia i nawilża włosy ,zmiękcza je i ułatwia układanie

Rumianek-zawiera wiele cennych substancji o działaniu łagodzącym, ochronnym i regenerującym



Sposób użycia: 

Niewielką ilość odżywki nanieść na włosy i delikatnie wmasować. Pozostawić bez spłukiwania.


Opakowanie:



Prostka biała buteleczka z niebieskimi motywami zamykana na zatrzask. Butelka nie utrudnia wydostawania się produktu .Jak dla mnie może być. Otwór jest również odpowiedniej wielkości.


Konsystencja:



Jest to biało-przezroczysta substancja o wodnistej konsystencji i w miarę przyjemnym troszkę chemicznym zapachem. Niestety trudno mi określić do czego jest podobny.

Wodna konsystencja produktu powoduje ze produkt ten poprzez nieumiejętne nałożenie na włosy może z nich spływać.Produkt jest bardzo wydajny.Wystarczy kropelka wielkosci grochu alby pokryć włosy.


Pojemność;


200 g


Skład;



Aqua/Water-Woda



Cetyl Alcohol- Alkohol cetylowy

- Stabilizator emulsji, środek konsystencjotwórczy i nadający "smarowalność". nawilża, wygładza skórę. Stosuje się go w kremach, mleczkach, balsamach do ust, pomadkach oraz maskarach.
 
Cetearyl Alcohol



- Stabilizator emulsji, Emolient ,nawilża i wygładza



Stearalkonium Chloride - chlorek stearalkonium
-Substancja antystatyczna i konserwująca


PEG-20 Stearate


-Substancja powierzchniowoczynna,emulgator



PEG-40 Hydrogenated Castor Oil

- Polioksyetylenowany 40 molami tlenku etylenu uwodorniony olej rycynowy, niejonowa substancja powierzchniowo czynna,  odtłuszczająca usuwająca zanieczyszczenia,emulgator





Cetrimonium Chloride-Czwartorzędowa sól amoniowa


 -Kationowa substancja powierzchniowo czynna. Substancja poprawiająca rozczesywalność włosów, nadająca połysk, zapobiegająca elektryzowaniu się włosów. Substancja dzięki której jesteśmy w stanie umyć włosy.



Isopropyl Alcohol-Alkohol Izopropylowy



-Ma właściwości bakteriobójcze.Środek rozpuszczający, może powodować podrażnienie



Panthenol- Pantenol



 -Substancja nawilżająca. działanie przeciwzapalne, przyspiesza procesy regeneracji naskórka. Pantenol wykorzystywany jest w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów, dzięki zdolności wnikania w ich strukturę. Nadaje skórze uczucie gładkości.



Linum Usitatissimum Extract- Wyciąg z lnu


-Jest bogatym źródłem polisacharydów i peptydoglikanów o działaniu przeciwzapalnym. Tworzy tak zwany  film na skórze



Chamomilla Recutita Extract –Wyciąg z rumianku


-Bogaty w witaminę C, zwalcza wolne rodniki, łagodzi i regeneruje.


Propylene Glycol - Glikol propylenowy



-Humektant .Reguluje wilgotność substancja cieczą oleistą, bezbarwna i bezwonną, otrzymywaną z ropy naftowej nawilżająca skórę. Może wywołać podrażnienia.



Butylene Glycol
 -Substancja odpowiedzialna za prawidłowe nawilżenie skóry i włosów, dzięki czemu kondycjonuje, czyli zmiękcza i wygładza, skórę i włosy


Citric Acid-Kwas cytrynowy

-Regulator kwasowości.


Parfum 

–Kompozycja zapachowa 

Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol

Hexyl Cinnamal, Limonene Linalool 

- Składniki kompozycji zapachowej


 DMDM Hydantoin 

-Konserwant, może wywołać podrażnienie.


Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone 

-Konserwanty


Cena;

4zł


Producent:


Polska


Dostępność;


Osiedlowe drogerie, Kaufland, Carrefour, supermarket –trudno dostępny


Moja opinia:


Jest to produkt który za niską cenę co jest jego ogromnym plusem potrafi powalić na kolana.

Lekka konsystencja odżywki nie powoduje obciążenia.Włosy SA miękkie w dotyku i łatwiej się rozczesują, odpowiednio ujarzmia puszące się włosy.Jest wydajna i starcza na dość długo.Jest uniwersalna,nadaje się świetnie jako produkt do mycia włosów dzięki zawartym w niej Cetrimonium Chloride,tak samo jak odzywka d/s dla włosów które łatwo obciążyć jak i b/s. Włosy dzięki  niej łatwo się ugniatają i kręcą a przede wszystkim SA zabezpieczone.Stanowi dobrą baze pod serum na końcówki. Świetnie nadaje się również do reanimacji napuszonych włosów następnego dnia.Bardzo polecam tę odżywkę ,tani świetny polski produkt !Niestety ubolewam ze tak ciężko dorwać ją w jakimś sklepie.

26 komentarzy:

  1. ja na razie muszę wyleczyć łojotok, więc sobie mogę pomarzyć o miłych szamponach- jeden stoi użyty kilka razy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można walczyć o piękne włosy na długości:)

      Usuń
  2. Podobno wersja żółta też jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie masz na mysli tą z miodem ,ja wszystkie bardzo lubie :)

      Usuń
  3. Jak wykończę wszystkie odżywki, które mam do włosów to być może kupię i w końcu przekonam się do tej firmy;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle ze warto tym bardziej ze nasza polska firma :)

      Usuń
  4. miałam, ale mnie nie powaliła na kolana, jak dla mnie zwykły przeciętniak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wygląda, ale nie lubię rumianku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę nie wyczułam w niej rumianku :)

      Usuń
  6. nie stosowałam jej, ale cena zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena owszem,szkoda tylko ze jest trudno dostępna:(

      Usuń
  7. Ja ich nigdy nie używałam,natomiast zapach nie jednokrotnie mnie urzekł a opakowania już w ogóle,ale jakoś zostawiam na półkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto któregoś dnia wrzucić ja do koszyka :)

      Usuń
  8. Nie miałam tej odżywki. Dobrze, że nie obciąża włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to ogromna wada niektórych odżywek bez spłukiwania

      Usuń
  9. Nie miałam, chyba bała bym się że mi obciąży włoski ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również sie bałam jednak okazała sie w porzadku:)

      Usuń
  10. Wow! Świetna recenzja, wszystko tak fajnie opisane! Podziwiam :)


    Zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie :) Do wygrania naszyjnik :)

    Buziaki, Dakota

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje mi się, że widziałam ją w Tesco. Koniecznie muszę ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać ze te odżywki sa ciężko dostępne:(

      Usuń
  12. Tej wersji jeszcze nie miałam, ale na pewno kupię, jak tylko ją wyczaję ;)

    OdpowiedzUsuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...