czwartek, 27 czerwca 2013

BE BEAUTY- PURE EFFECT- PEELINGUJĄCY ŻĘL DO MYCIA TWARZY, SKÓRA TŁUSTA I MIESZANA






OPIS PRODUCENTA:

______________________________________
Hypoalergiczny preparat w postaci żelu skutecznie oczyszcza skórę twarzy z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum, zachowując jej naturalny poziom nawilżenia. Drobinki peelingujące delikatnie usuwają martwe komórki naskórka, wygładzają powierzchnię skóry oraz odblokowują pory. Zawarty w preparacie kompleks anti-sebum normalizuje pracę gruczołów łojowych i działa oczyszczająco. Skóra po użyciu żelu jest czysta, gładka i pełna blasku.







SPOSÓB UŻYCIA:

______________________________________


Niewielka ilość preparatu rozprowadzić na powierzchni twarzy. Następnie spłukać wodą. Omijać okolice oczu.




OPAKOWANIE:

______________________________________

Żel zamknięty jest w przezroczystej, miękkiej tubce wykonanej z giętkiego materiału. To rozwiązanie pozwala na wydobycie resztek produktu oraz określenie ile go jeszcze pozostało. Wszystkie informacje zamieszczone na opakowaniu są przejrzyste i odpowiednio wyeksponowane .Nakrętka zamykana na zatrzask również nie sprawia problemu i nie łamie się przy częstym otwieraniu. Otwór przez który wydostaje się produkt jest odpowiedniej wielkości i nie utrudnia wydobycia żelu.

KONSYSTENCJA:
______________________________________




Peeling posiada przyjemną, przezroczystą, żelową konsystencje z małymi niebieskimi drobinkami. Nałożony na rękę powoduje uczucie lekkiego chłodu, małe drobinki peelingujace są wystarczającej wielkości alby wykonać bardzo delikatny peeling twarzy. Drobinki nie rozpuszczają się pod wpływem wody. Żel nie pieni się jednak dzięki swojej konsystencji łatwo rozprowadza się na twarzy.



ZAPACH:
______________________________________
Zapach produkty nie jest drażniący. Jest delikatny i przyjemny, lekko orzeźwiający.


POJEMNOŚĆ:
______________________________________


150 ml



SKŁAD:
______________________________________




Aqua-Woda
Cocamidopropyl Betaine- Substancja myjąca .Usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry i włosów. Substancja bardzo łagodna dla skóry i błon śluzowych, pianotwórcza.

Glycerin- Gliceryna- Alkohol trójwodorotlenowy- substancja nawilżająca. Ma zdolność przenikania przez warstwę rogową naskórka- ułatwia w ten sposób transport innych substancji w głąb skóry.

Propylene Glycol- Glikol propylenowy- Humektant. Reguluje wilgotność. Substancja ta jest cieczą oleistą, bezbarwna i bezwonną, otrzymywaną z ropy naftowe,j nawilżająca skórę. Może wywołać podrażnienia.

Peg-7 glyceryl cocoate- Substancja powierzchniowo czynna, emulgator.

Polyethylene-Polietylen- Stosowany w peelingach jako substancja ścierająca zrogowaciały naskórek. Tworzy na powierzchni skóry i włosów film, który chroni przed utratą wody z powierzchni, czyli zmiękcza i wygładza naskórek.

Tocopheryl Acetate- Octan tokoferolu- Pochodna witaminy E, antyoksydant.

Hydroxyethyl urea- Pochodna mocznika substancja nawilżająca, mająca zdolność przenikania przez warstwę rogową naskórka, humektant.

Panthenol- Pantenol- Substancja nawilżająca. Działa przeciwzapalnie, przyspiesza procesy regeneracji naskórka. Pantenol wykorzystywany jest w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów, dzięki zdolności wnikania w ich strukturę. Nadaje skórze uczucie gładkości.

Arctium maius root extract– Wyciąg z łopianu-Reguluje wydzielanie sebum i utrzymuje prawidłową równowagę skóry.

Juniperus Communis Fruit Extract- Ekstrakt z jałowca- Posiada właściwości orzeźwiające i wpływa na pracę gruczołów łojowych skóry.

Gentiana lutea root extract- Ekstrakt z goryczki żółtej-Wykazuje działanie przeciwbakteryjne.

Thymus vulgaris flower leaf extract- Ekstrakt z tymianku- Posiada właściwości antyseptyczne, wzmacniające skórę.

Citrus medica limonum peel extract- Ekstrakt z pestek cytryny- To bogate źródło witaminy C. Złuszcza zrogowaciały naskórek, rozjaśnia cerę i zmniejsza przebarwienia, działa przeciwbakteryjnie.

Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer-Poliakrylan, zagęstnik, nadaje pożądaną konsystencję kosmetyku, stabilizator emulsji, tworzy film na skórze.

Cyclomethicone- mieszanka sylikonów, emolient tworzy film na skórze.

Sodium Hydroxide- Wodorotlenek sodu- Higroskopijny. Regulator pH.

Xanthan Gum Guma ksantanowa- Wiąże stabilizuje emulsję/reguluje lepkość.
Parfum- Kompozycja zapachowa

Methylparaben,Propylparaben- Konserwanty
Cl42090, Cl47005- Barwniki


CENA:
______________________________________
4 zł


DOSTĘPNOŚĆ:

______________________________________


Biedronka



MOJA OPINIA:
______________________________________
Peelingujacy żel do mycia twarzy to dobry kosmetyk, który spełnia swoje zadanie. Użyty po demakijażu bardzo ładnie oczyszcza i wygładza. Drobinki peelingujace są małe, wiec produkt nie wykona mocnego peelingu. Stosowany jako żel do codziennego użytku, poprawi krążenie i dotleni nasza skórę. Produkt nie u wszystkich może się sprawdzić. Osoby z dużą skłonnością do zapychania nie będą zadowolone, ponieważ ze względu na dużą zawartość składników tworzących warstwę okluzyjną może zapychać .Ja u siebie takiego efektu nie zauważyłam. Skóra po umyciu żelem nie była nadmiernie ściągnięta ani wysuszona. Na początku zużywałam dość duża ilość żelu ponieważ nie potrafiłam umyć twarzy czymś co się nie pieni, jednak z czasem doszłam do wprawy i niewielka ilość produktu wystarczyła by umyć dobrze twarz. Żel jak na produkt z Biedronki nie spisuje się źle ,zawiera wiele ekstraktów pożądanych przez skórę tłusta myślę jednak że ze względu na sylikon może się nie sprawdzić u wielu z was, Jest to produkt który dzięki swojej cenie warto mieć w swojej kosmetyczce a nóź może się sprawdzi, mi nie wyrządził krzywdy jednak mam już swojego ulubieńca z nieco lepszym składem .

22 komentarze:

  1. kocham ten żel ;) jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać ze wielu osobom przypał do gustu:)

      Usuń
  2. lubię go, i często do niego wracam, ale ostatnio polubiłam się z jego różowym bratem do cery wrażliej żel krem i tez jest super;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różowego jeszcze nie próbowałam:)

      Usuń
  3. Lubię kosmetyki z tej serii, a żel jest ostatnio moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam go nigdy i raczej nieprędko mieć będę, mam prawie całe trzy tubki innych peelingów do zużycia i przetestowania ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam produkt z YR, ale ten na pewno też wypróbuję. ;)
    PS. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie mogę zajść do YR w końcu trzeba będzie;)

      Usuń
  6. Nie miałam go, muszę w końcu spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swego czasu używałam tego żelu i nie narzekłam, spełniał swoje zadanie:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te zele do twarzy, sa rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda zachęcająco, bardzo, miałam inny rodzaj, o zapachu lotosu, i właśnie ten zapach mnie drażnił, samo działanie było zaskakująco!, wspaniałe, ale zapach mnie zniechęcił do ponownego zakupu, muszę też wypróbować ten, jak powiadasz, że przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o zapachu lotosu jeszcze nie miałam,muszę zużyć ten i troszkę ciemniejszy niebieski:)

      Usuń
  10. Miałam i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadam jeszcze sporo produktu w zapasie ,mam nadzieje ze zdążę go zużyć nim minie termin :)

      Usuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...