piątek, 21 czerwca 2013

ALTERRA KREM NA DZIEŃ DO CERY MIESZANEJ I NORMALNEJ BRZOSKWINIOWY– LETNI NIEZBĘDNIK










Opis producenta:


Tonujący krem na dzień z wartościowym olejem z pestek brzoskwini oraz odświeżającym ekstraktem z arbuza nadaje cerze lekkiego kolorytu posiadając dodatkowo właściwości matujące. Dzięki starannie opracowanej kompozycji roślinnych substancji aktywnych krem pielęgnuje skórę. Zestaw pigmentów identycznych z naturalnymi nadaje skórze delikatny koloryt i pozwala pokryć jej niedoskonałości. Wartościowe połączenie oliwy z oliwek (z kontrolowanej biologicznie uprawy), oleju z jojoby z woskiem pszczelim nadaje skórze sprężystości. Roślinna gliceryna dostarcza jej dobroczynnego nawilżenia. Delikatny, owocowy zapach zapewnia uczucie przyjemnej pielęgnacji.
Gwarantowane cechy produktu:
- nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących,
- bez silikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych,
- tam, gdzie to tylko możliwe, zastosowane składniki roślinne pochodzą z kontrolowanych biologicznie upraw i dziko rosnących zbiorów,
- dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.




Sposób użycia:


Po oczyszczeniu i odświeżeniu skóry rozprowadzić krem brązujący na dzień Alterra na twarzy i dekolcie.


Opakowanie:


Krem zamknięty jest w poręcznej tubce z dość przyjemną szatą graficzna. Pod wpływem nacisku krem bez problemu wydostaje się z tubki. Otwór znajdujący się pod zakręcana nakrętka jest odpowiedniej wielkości i nie sprawia problemu podczas użytkowania.



Konsystencja:


Kremowa, jednak szybko staje się tępa, przy nieodpowiednim użyciu kiedy nie rozetrzemy kremu szybko może porobić smugi oraz wałkować się. Lepiej rozprowadza się kiedy cera jest jeszcze wilgotna i niedokładnie osuszona. Krem szybko się wchłania i zastyga na twarzy ,wystarczy jego niewielka ilość alby nie stworzyć na twarzy efektu „maski”.





Zapach:


Brzoskwiniowy, delikatny, letni. Jak dla mnie jest w porządku.


Kolor:


Krem występuje tylko w jednej wersji kolorystycznej. Wydobyty z opakowania wydaje się bardzo ciemny jednak po aplikacji na twarzy stapia się z nią i dopasowuje do koloru skóry.


Pojemność:


50 ml


Skład:


Skład:


Aqua-Woda


 Alcohol-Alkohol


Rodzaj alkoholu nie został wyszczególniony ,Prawdopodobnie pełni funkcje rozpuszczalnika.


Glycerin- Gliceryna


-Alkohol trójwodorotlenowy-substancja nawilżająca. Ma zdolność przenikania przez warstwę rogową naskórka - ułatwia w ten sposób transport innych substancji w głąb skóry.


Talc-Talk


-Pełni funkcje substancji matującej


Elaeis Guineensis Oil*-Olej Palmowy


-Olej działa odżywczo, łagodząco, oczyszczająco, przyśpiesza regenerację tkanek. i. Zawiera naturalne antyoksydanty.


 CI 77891-Dwutlenek Tytanu


-Mineralny filtr UV


Sesamum Indicum Seed Oil*-Olej sezamowy


Emolient.- tworzy film na skórze. Ma właściwości, odtruwające , reguluje pracę gruczołów łojowych. 
Oczyszcza skórę z toksyn. Sprawdza się dla cery mieszanej, suchej, zanieczyszczonej, starzejącej. Posiada naturalny filtr 3-4


Cetearyl Alcohol


- Stabilizator emulsji, Emolient ,nawilża i wygładza


Gossypium Herbaceum Seed Oil, -Olej z nasion bawełny


-Ma właściwości odżywcze I łagodzące


Magnesium Aluminium Silicate


-Zagęstnik, poprawia konsystencję preparatu ,Stosowany głównie jako substancja stabilizująca. Związki aluminium mają zdolność przenikania przez skórę i kumulowania się w organizmie.


Prunus Persica Kernel Oil-Olej brzoskwiniowy


-Oczyszcza skórę, nadaje jej subtelnego wyglądu



Lysolecithin


-Emulgator


Olea Europaea Fruit Oil* Oliwa z oliwek


-Wzmacnia I zapobiega wysuszeniu,nawilża.


Tapioca Starch– Skrobia Tapiokowa


 – Używana w produktach do makijażu (puder) dla ułatwienia rozprowadzania oraz uzyskania  lekkiej konsystencji.


Parfum**


-Kompozycja zapachowa


CI 77492 –Wodorotlenek żelaza


-Pigment


Simmondsia Chinensis Seed Oil*, -Masło Jojoba


-Chroni skórę przed nadmierną utratą wody, pozostawiając aksamitne i nietłuste wykończenie.
Masło jojoba działa regulująco na skórę tłustą i może zmniejszać przetłuszczanie skóry. Odznacza się wysoką zawartością witaminy E


Xanthan Gum Guma ksantanowa


- Wiąże stabilizuje emulsję/reguluje lepkość


Sodium Citrate-Cytrynian sodu


-Regulator ph


 Citric Acid-Kwas cytrynowy


-Regulator kwasowości


Limonene**


-Składnik kompozycji zapachowej


Cera Alba-Wosk biał



Biały wosk pszczeli. Działa wygładzająco i natłuszczająco, tworzy ochronny, stabilny film.

CI 77491-Tlenek żelaza


-Pigment


CI 77499-Tlenek żelaza


-Pigment


 Tocopherol –Witamina E


- Silny antyoksydant


Linalool*


-Składnik kompozycji zapachowej


Helianthus Annus Seed Oil-Olej ze słonecznika


- Działa zmiękczająco, regeneruje i wygładza, łagodzi podrażnienia. Działa na skórę ściągająco i przeciwzapalnie, antyseptycznie zawiera także duże ilości witaminy E.



 Geraniol**


-Składnik kompozycji zapachowej


Citrullus Lanatus Fruit Extract-Ekstrakt z arbuza


-Antyoksydant ,nawilża, zwiększa elastyczność i jędrność skóry odżywia i działa delikatnie ściągająco i zmniejsza pory działa przeciwzapalnie

* z kontrolowanej biologicznie uprawy.
** z naturalnych olejków.



Cena;


10 zł


Producent ;


Niemcy


Dostępność;


Rossmann


Moja opina;


Krem tonujący idealnie sprawdzi się na lato .Lekko zakryje zaczerwienienia ,ujednolici koloryt skóry. Do zakrycia niespodzianek na twarzy będzie niezbędny korektor jednak nie ma czego oczekiwać  po kremie który ma nadawać lekki kolor naszej skórze tworząc naturalny efekt. Posiada niskie naturalne filtry ochronne co jest kolejnym plusem zwłaszcza w porze letniej. Nie zapycha porów .Nałożony na twarz nie matowi jej za to ładnie łączy się z pudrem. Kolejnym plusem jest skład bogaty w wiele dobroczynnych składników bez zbędnych parabenów czy parafiny .Jest bardzo wydajny i starcza na dość długo. Sprawdzi się podczas upałów, tworząc naturalny look, nie wysusza, mały minusik  ze względu na rozprowadzenie co może być dla wielu dziewczyn problemem  jednak pomimo tego i tak polecam wypróbować ten kremik zwłaszcza w porze letniej.

40 komentarzy:

  1. świetna recenzja! koniecznie wypróbuję ! ;))

    Zapraszam do udziału w konkursie, gdzie do wygrania są cudne bransoletki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam go! Ha, już jest na mojej liście ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wole nie patrzec na moja liste :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. "Nie taki diabeł straszny jak go MALUJĄ ":):):)

      Usuń
  4. Nie widziałam jeszcze tego kremu... :) Muszę się mu przyglądnąć przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już dość długo w drogerii:)

      Usuń
  5. raczej się na niego nie zdecyduję, ale nigdy nie mów nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam i u mnie to był dramat, zaczynajac od koloru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie nie u każdego sie sprawdza:(

      Usuń
  7. u mnie kompletnie się nie sprawdził, był za ciemny i spowodował nieziemski wysyp...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na konkurs w którym można wygrać pędzelek Hakuro;)
    http://agathevanilla.blogspot.com/2013/06/konkurs-hakuro-h50s.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, a ja myślałam patrząc na niego w Rossmannie, że to samoopalacz :)
    Bardzo fajnie zapowiadający się blog, świetna czysta kolorystyka.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam nigdy tej marki, więc się nie wypowiem c:

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wlasnie zawsze balam sie ze dla mnie za ciemny - ciekawe jak wysoki jest ten filtr mineralny- nigdzie nie ma na ten temat info????? pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filtr jest niski,po prostu znajduje sie w składnikach naturalnie :)

      Usuń
  12. Nie miałam jeszcze okazji używania kremów tej firmy. Kiedyś muszę spróbować.

    Zapraszam Cię do siebie z okazji rozdania :)

    http://timeforus-momandson.blogspot.com/2013/06/moje-pierwsze-rozdanie-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy kosmetyk.Nie miałam okazji wypróbować ale chyba się skuszę.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej ze nie kosztuje za wiele:)

      Usuń
  14. Zdecydowanie muszę w końcu zakupić i wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy produkt... Ja jakoś nigdy nie używałam niczego z Alterry a już tyle razy słyszałam o dobrych kosmetykach tej firmy ;)

    Zapraszam do mnie na rozdanie : http://dakottaa.blogspot.com/2013/06/konkurs-konkurs-konkurs.html

    Buziaki, Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  16. A czy jest mocno widoczne, jak nałoży się go na twarz? Bo chcę zdecydować się na kupno, ale nie wiem jak to będzie wyglądało na mojej twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam bardzo jasna karnacje i przy szybki roztarciu naprawdę wygląda jak zwykły podkład średniokryjacy:)

      Usuń
  17. przeraża mnie jego kolor... pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie za pierwszym razem również przeraził:)

      Usuń
  18. Na razie mam BB od LRP, ale chętnie też wypróbuję Twojego faworyta ;)

    OdpowiedzUsuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...