sobota, 24 listopada 2012

MOJE WŁASNE "REGENERUM- ROZPOCZĘCIE KURACJI- OLIWKA BABYDREAM FUR MAMA



Niedawno pisałam, że zamierzam odstawić odżywkę Eveline i przerzucić się na coś innego. Długi czas szukałam i zastawiałam się co zdoła mi pomoc. Chciałam aby preparat, którego zacznę używać, nie był zbyt naładowany chemią. Zastanawiałam się nad preparatem 'Regenerum' jednak do głowy przyszedł mi wspaniały pomysł.

Będąc ostatnio w Rossmannie zakupiłam oliwkę Babydream Fur mama przeciw rozstępom i..oświeciło mnie! Dlaczego by nie użyć jej jako odżywki do paznokci!







SKŁAD OLIWKI:
______________________________________


Glycine soja oil- Olej z nasion soi
Prunus amygdalus oil- olej ze słodkich migdałów
Helianthus annuus seed oil- olej z nasion słonecznika
Simmondsia chinensis seed oil- olej z jojoba.
Macadamia ternifolia seed oil- olejek z orzechów makadamia.
Tocopherol- witamina E,
Parfum-kompozycja zapachowa



REGENERUM SERUM DO PAZNOKCI- SKŁADNIKI AKTYWNE:
______________________________________

- olej z orzechów makadamia
- olej ze słodkich migdałów
- olej z pestek winogron
- olej z pestek słonecznika
- olej cytrynowy
- witamina A
- witamina E


JAK UŻYWAM OLIWKI:
______________________________________

Do pojemniczka wlałam oliwkę, trochę olejku rycynowego, można również dodać olej z pestek winogron i uzyskamy niemal identyczna kompozycie odpowiadającą serum, a o ile bogatszą.

Za pomocą pędzelka z zużytego lakieru (oczyszczonego w zmywaczu i umytego) nakładam serum na paznokcie oraz skórki. Po godzinie preparat jest niemal całkowicie wchłonięty, resztę produktu wsmarowuje. Mam zamiar stosować taką kuracją przez miesiąc. Preparat będę nakładać po każdym zmyciu lakieru czyli mniej więcej co 3 dni. Efekty umieszczę na blogu. Myślę ze warto spróbować.


Kto dołączy do mnie ?:)


Aktualny stan paznokci:



2 komentarze:

  1. wszystko co związane z babydream jestem na tak ! ;-) ja nie mam problemów z paznokciami - na szczęscie + zapraszam na rozdanie 'raj dla włosów' na monument-of-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety tak i trzeba sobie jakoś radzić :)

      Usuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...