piątek, 2 listopada 2012

ESSENCE, ULTRA STRONG- NAIL GROWTH ACTIVATOR (AKTYWATOR WZROSTU DO PAZNKOCI)



Aktualnie walczę z problemem łamiących i rozdwajających się paznokci. Po odstawieniu odżywki Eveline problem nasilił się jeszcze bardziej. Postanowiłam wypróbować inna, która już od dawna zalegała w moim lakierowym koszyczku.




OPIS PRODUKTU:
______________________________________

Bardzo silny aktywator zapewnia paznokciom prawidłowy wzrost dzięki zawartym wartościowym składnikom i zabezpiecza przed rozdwajaniem, pękaniem i zadzieraniem paznokci.


OPAKOWANIE:
______________________________________


 
 
Odżywka zamknięta w srebrnej buteleczce. Bardzo ładnie wygląda, jednak jest to dla mnie minus, ponieważ nie widać ile tak naprawdę jeszcze jej zostało.
 
KONSYSTENCJA:
______________________________________
 
Konsystencja jak dla mnie zbyt gęsta, a gęstnieje jeszcze bardziej z czasem używania. Odżywka ma kremowy kolor, wpadający w jasną brzoskwinie. Jednak na paznokciach po nałożeniu kilku warstw wygląda jakby paznokcie były żółtawe. Możemy ją używać jako bazę pod lakier.

PLUSY:
______________________________________
 
-nadaje się jako baza pod lakier
-cena
-dostępność
-przyspiesza wzrost paznokcia
 
MINUSY:
______________________________________
 
-za gęsta
-nie poradziła sobie z problemem rozdwajających się paznokci
-nie utwardziła ich
-jak dla mnie pędzelek jest za długi i za wąski
-szybko odpryskuje
-jest mało wydajna

CENA:
_____________________________________
 
9 zł.
 
POJEMNOŚĆ:
______________________________________
 
8 ml
 

MOJA OPINIA:
______________________________________ 
 
Nakładałam ją codziennie po jednej warstwie, po 4 dniu zmywałam ją lakierem i zaczynałam serie od początku. Odżywka rzeczywiście pomogła w jakimś stopniu moim paznokciom ale po skończeniu kuracji wszystko wróciło to poprzedniego stanu i paznokcie znowu się łamały i wolno rosły. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć składu odzywki co również jest dla mnie minusem.Myślę, że nie kupie jej ponownie.

4 komentarze:

  1. o dobrze wiedziec bo myslalam nad zakupem jej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zostałaś otagowana zapraszam:)
    http://efffastyl.blogspot.com/2012/11/tag.html

    OdpowiedzUsuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...